Men gå och lägg dig nån gång då.



Klockan är över tio på kvällen. Jag borde lägga mig nu. Eller, egentligen borde jag ha lagt mig för kanske en timma sedan, läst lite i en bok, lugnt somnat in och vid det här laget sovit djupt och drömt om något trevligt.

Istället? Surfat olika hemsidor och bloggar. Men det var inte det jag skulle skriva om nu. Faktiskt.

Jag borde sova nu för imorgon ska jag jobba. Jag har haft jullov i en månad ungefär och därför är inte min sovklocka inställd på att vakna 05.50. Men 05.50 är den tid jag måste gå upp i morgon, inget att göra åt. Det kommer bli ett litet helvete.

Så nu ska jag gå och lägga mig och tvångssomna.
Det går säkert bra. Jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0